Wednesday, August 26, 2009

Koje..koje..koje..Hu..Hu..Banyaknye..

Adoi..banyaknye kerja nak dibuat..tapi alhamdulillah sebab Allah masih lagi memberikan aku kesempatan untuk bekerja berbanding orang lain yang tidak merasa seperti aku..So..tabah dan sabar ye..jangan lupa berusaha sendiri untuk mendapatkan sesuatu pekerjaan. bukan mudah tau..tidak sama seperti belajar..bekerja memerlukan ketahanan diri yang kuat, tidak mudah mengaku kalah..terus menyahut cabaran yang telah diberikan sehingga selesai tugasan tersebut...


Ini lah student punye projek yang aku kasi kena balik semula kat aku untuk disemak..hu..hu..banyak tu...tebal gila..Apa la student aku..ingat kalu tebal2 ni leh dapat markah extra ke? Jangan mimpi la..kalo isi tu bercelaru lari dari apa yang aku minta...telur ayam = 0 la jawabnya..ha..ha..kejam ke aku?? Huh..tak..aku cuma mengajar diaorang agar faham dengan tugasan yang diberi dan menyelesaikannya dengan cara yang betul dan kreatif..Student zaman sekarang..skema..asyik bergantung buku aje..sedangkan otak kreatif yang diberi tidak digunapakai..so aku kena tunjukkan macamana nak menggunakan kreativiti yang ada pada diri mereka..Jangan asyik meniru apa yang ditulis dalam buku atau internet..aku tau!!! he..he..Buat student ku..jangan malas-malas yek...

No comments: